Chicago&de Camper

6 maart 2018 - Shorewood, Illinois, Verenigde Staten

Op dag 2 hebben we na overleg besloten om niet naar verre familie in West Bend in Wisconsin te rijden door een aankomende storm waarbij veel sneeuw werd verwacht. Na wat mailen over en weer met Heidi zijn we door Dan & zijn zoon Jesse  opgehaald en samen naar Downtown Chicago gereden daar kwam de rest van de familie Greupink  bij elkaar.

We hadden afgesproken bij the Bean of Cloud gate (zie foto's)

Ook zijn we bij Buckingham Fountain geweest,  bekend van de intro van Married with Children. Daarna flink gewandeld naar Trump Tower.

Het was een geweldige dag met als hoogtepunt toch wel Dicks last resort (zie foto's)Daar is het gebruikelijk dat de bediening  de klant beledigd en uitfoetert erg grappig om mee te maken.

Hierna zijn we nog naar Willis Tower gelopen. We zijn hier wel binnen geweest maar niet naar boven omdat de wachttijd erg lang was en dat vonden we zonde van tijd die we samen hadden.

Hierna hebben we bij Lou Malnati's pizzeria een echte Chicago Deep Dish pizza gegeten. We hebben erg veel gekletst en gelachen en we hadden het gevoel echt met familie onderweg te zijn en we hopen onze amerikaanse familie  nog eens terug te zien.

De volgende morgen zijn we met een grote bus opgehaald en naar de fabriek in Middleburry, Indiana gereden waar we onze camper kregen.....enorm groot en wat een kracht en geluid !(zie foto's) Hij is helemaal compleet met alles erop en eraan.kopjes,glaasjes bestek, borden en pannen. Alles zit erin zelfs een koffiezetapparaat en een broodrooster. En.. een gigantische tv die omhoog komt als je op een knop drukt.

We hebben bij Walmart boodschappen gedaan en toen konden we onderweg. Nog niet eenvoudig met veel wind en een grote Camper.

De eerste overnachting hebben we nu gehad op een mooie camping in Joliet Leisure Lake.

On the road again.....

1. Wim Annink:
    6 maart 2018
    Wauw wat een grote camper... toppy
  2. Willem T.:
    6 maart 2018
    Ziet er goed uit. Hou hem op de weg JW!
  3. Marco en inge:
    Zier er geweldig uit....
  4. Chantal&remco:
    6 maart 2018
    Super hoor en fijn dat jullie ook kennis hebben kunnen maken met de amerikaanse familie. Bijzonder.
    En die camper had nog wel een maatje groter gekunt zie ik aan jullie buren ;-). Tja altijd baas boven baas, maar die van jullie is al indrukwekkend
    Veel plezier on the road to amerillo en geniet ervan!
  5. Chantal&remco:
    6 maart 2018
    En ik zie dat ik ook een beetje meeben op de foto met het blikje, wat lief dat jullie aan me denken. Ik had ook een foto kunnen meegeven hoor voor boven jullie bed :-)
  6. Jolanda:
    6 maart 2018
    Wauw wat een camper zeg.
    En die ervaring bij Dicks echt iets aparts. Geen ongemakkelijk gevoel daarbij?
  7. Elles & Janwillem Greupink:
    7 maart 2018
    Was heel apart bij Dicks maar zo enorm leuk echt een aanrander.
  8. Elles & Janwillem Greupink:
    7 maart 2018
    Wow Chantal heb er ff op moeten studeren en nu na uren zie ik pas dat je idd een beetje mee bent......hahahahahaha
  9. Chantal&remco:
    7 maart 2018
    hahaha, zag het gelijk. Oog voor detail hé. Daarom ben ik ook zo goed met spelletjes ;-)
  10. Wilma:
    7 maart 2018
    Wowwww die is echt huge . Have fun.