Las Vegas

27 maart 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Las Vegas.

Wat een stad .De eerste kennismaking met Circus Circus, je weet niet waar je kijken moet, al die lampjes, gokkasten, enorm groot allemaal.

Vervolgens de strip op we hebben een buskaart gekocht voor 3 dagen, dus de bus in gesprongen en het ene casino is nog groter dan het andere.

Bellagio, Treasure island, Flamingo, New York New York,  the Venentian, Ceasars Palace,  Mandalay bay.

De eerste dag veel gelopen en veel gezien. Fremont street, het oude Vegas, een enorm gezellige straat waar je van alles tegenkomt , mensen die boven je hoofd voorbij zoeven aan de zipline,  een bijna naakte man die gitaar speelt voor een paar cent en diverse echte straatartiesten. Het eten hebben we gedaan bij de "heart attack grill"  eerst wordt je door een verpleegkundige in een ziekenhuis schort gehesen en wordt je naar je tafel gebracht erg leuke sfeer maar als je je enkele dubbele of trippele bypassburger niet opeet krijg je billenkoek met een plankje van de zuster (zie filmpje) en dat gaat hard, volwassen kerels horen piepen, ik had de tripple  en de menukaart gaat tot 8x bypassburger !!! de tripple is zonder hulp bijna niet weg te krijgen en je mag niet geholpen worden dus ben toch stiekem geholpen door Elles. Ze had een enkele burger dus dat lukte nog. Als je rode wijn nam kreeg je het in een infuuszak naast je. Ik had een biertje, de blonde nurse. Elles had een cocktail en moest de rum uit een pillendoosje in haar sapje mengen. Ook het interieur was erg grappig.

De 2e dag belanden we in het bellagio waar we zo'n 8 uren later weer uitrolden na een heerlijk ontbijtbuffet dachten we even black jack te proberen........voor een paar tientjes een heerlijke dag gehad

Dag 3 gingen we even bij Mandaly Bay kijken waar een paar maanden geleden een gek veel onschuldige mensen doodschoot en  veel mensen verwondde.

Daarna naar het "welcome Las Vegas sign"  ....enorm druk en een wachtrij voor een foto , dat dus niet gedaan en de bus ingegaan onderweg naar downtown Vegas  een stop gemaakt bij de Pawnshop bekend van tv en na een biertje doorgegaan naar de Stratosphere een hotel/casino waar je bovenaan een aantal atracties hebt en waar je een prachtig uitzicht hebt over Las Vegas.

Na een plaspauze door naar" battlefield las vegas" waar ik na uitgebreid de menukaart bestudeerd te hebben besloten heb om met een MP5 een paar keer te schieten ook volautomatisch.  Elles was camera vrouw. toen was de dag voorbij en zijn we doodmoe de camper in gegaan.

Las Vegas, een enorme poppenkast, maar o zo gaaf.

en nu onderweg naar de Laatste stop in San Dimas East shore rv park.

Het volgende verhaal komt uit Los Angeles..........tot snel.

JW & Elles

1. Marianne:
    28 maart 2018
    Pawn starz ro k. Wat leuk allemaal geniet er van x
  2. Astrid:
    28 maart 2018
    hihi je weet wel mensen enthousiast te maken. 👌👍
  3. Chantal&remco:
    28 maart 2018
    leuk verhaal en leuke filmpjes. en jw zat je in de beatles winkel ergens met je vingers aan ;-). Hoor Elles zeggen niet doen JW, was vast breekbaar.
    Maar wat een drukte en prikkels, snap dat je daarna kapot bent aan het einde van de dag. Nu nog relaxen in het vast rustigere Los Angeles. Enjoy you're stay :-)
  4. Wim Annink:
    28 maart 2018
    Geweldige en unieke ervaring, je zou wensen dat je er nog eens 4 weken aan vast zou kunnen plakken lijkt me. Geniet samen nog van de laatste dagen....😉
  5. Ellie de Ree:
    28 maart 2018
    Goh , wat een indrukken doen jullie daar op zeg ! Prachtig !
  6. Jolanda:
    29 maart 2018