Flintstones en Bearizona

23 maart 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We hebben al een aantal dagen niet geschreven omdat we op onze locatie geen Wi-Fi hebben. Onze laptop kan dus niks versturen. Vandaag toch maar eens op Jw zijn mobiel en verhaal tikken. We hebben bij 1 mobiel een Amerikaanse sim kaart in de telefoon gedaan. We kunnen deze wel omwisselen maar we kunnen er helaas geen hotspot van maken.

Afgelopen dinsdag reden we na een nacht bij de Grand Canyon richting Williams. Onderweg zijn we gestopt bij Bed Rock City. Hier hebben ze een Flintstones Park gemaakt. Het is al een beetje in verval en dit wisten we maar toch wilden we even kijken. Entree viel mee 5 dollar pp. Hier hebben we wat leuke foto's kunnen maken. Toch wel erg grappig die huisjes en auto's .
We wilden verder rijden en zagen nog net een politie auto die een personen auto aanhield. De politie verwacht hier van je dat je blijft zitten met je handen op je stuur zodat ze je handen kunnen zien. En je raam open en je geen onverwachte bewegingen maakt. Stap ook vooral niet uit je auto. Gelukkig waren wij hiervan op de hoogte maar niet alle toeristen zullen dit weten. Ook deze man die aangehouden werd niet.. Hij stapte uit en keek heel vriendelijk en lachte nog heel vriendelijk terwijl hij naar de politie auto wilde lopen.
De politie agent trok gelijk zijn wapen en richtte deze op hem. Je zag de Grote schrik op het gezicht van de man. Wij schrokken ook.. We denken dat de agent riep ga in je auto zitten met je handen op je stuur waar ik ze kan zien.. Denken we.. We konden het niet horen. Maar hebben wel gefilmd. Dus het filmpje kun je bij video's vinden. Arme jongen 😉

We zijn snel doorgereden naar Williams. Williams ligt weer aan de route66. Hier zijn we naar een dierenpark gereden. We wilden toch nog even wat levende beren en wolven bekijken. Dit alles kon vanuit de camper bekeken worden. Net als in de Beekse Bergen. Een beren en wolven safari. Hierna kon je nog lopend door een park lopen . Het was een erg mooi park.

Hierna zochten we een camping op in Seligman. Ook dit ligt aan de route66 en we zijn langs geweest bij Angel's Barbershop. Hier zou het begin liggen van route66.
Onze camping lag naast een spoor waar om de paar minuten een lange goederentrein langs kwam. Ook s'nachts. We hebben er toch goed om kunnen slapen. Gelukkig maar.. want de dag erna gingen we onderweg naar Las Vegas.

Op woensdag dus onderweg naar Las Vegas. Onderweg nog bij Kingman een museum bekeken en naar een jaren '50 diner geweest waar we lekker geluncht hebben. Deze diner was nog in originele stijl en het was er erg druk maar gezellig.

Net voor sluitingstijd kwamen we aan bij de Campground van Circus Circus in Sin City.
Spannend !
Woensdagavond hebben we gegeten bij de Peppermill. Niet al te ver van Circus Circus. Daarna zijn we terug gegaan naar de Camper.
Donderdag de boel verkennen.
What happens in Vegas stays in Vegas ??
We vertellen snel weer verder.

Groetjes Elles en Jw

1. Arjan:
    23 maart 2018
    Veel plezier in Vegas! En ....draai een paar ton van de roulettetafel in het casino :-)
  2. Harold:
    26 maart 2018
    Geweldig mooi verhaal weer tis net of ik de trip met jullie mee reis top👍👍veel plezier nog.
  3. Astrid:
    26 maart 2018
    wat leuk om lekker mee te lezen op jullie reis, en wat een prachtige natuur!.
    gaaf joh, in the pokket!
    enjoy!!
  4. Jolanda: