Een goed begin......is het halve werk.

2 maart 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Na weggebracht te zijn naar hotel van der Valk Schiphol en daar een lunch te hebben gegeten zijn we naar onze kamer gegaan waar we begroet werden door een heerlijke fles bubbels en ook nog eens te zien dat de hele kamer vol rozenblaadje lag.

Vervolgens naar Schiphol gegaan om in te checken,

Helaas zitten we zover het er nu naar uit ziet ver uit elkaar.......morgen nog eens proberen bij de balie om te veranderen.

morgenvroeg 11:00 uur gaan we dan met de UA908 van United richting "the windy city" (Chicago)......

We rapporteren snel weer.........

groetjes Elles&Jw

1. Arjan:
    2 maart 2018
    Niet mogelijk om online in te checken en dan de stoelen te selecteren JW en Elles? Bij KLM naar Boedapest kon dat wel.Ben heel benieuwd naar jullie reisverslagen. Ik wens jullie een hele goede vlucht morgenvroeg, liefs Arjan
  2. Marianne:
    Wel jammer dat je zo ver uit elkaar zit. Maak er een mooie reis van
  3. Astrid:
    have fun!!
    en niet naast elkaar is niet leuk, misschien kan je in het vliegtuig nog met iemand ruilen.
    succes en een veilige vlucht rit en enzovoorts. bye👋
  4. Chantal&remco:
    2 maart 2018
    wat jammer van de plekken idd,hopenlijk is er morgen nog iets mogelijk. Enjoy the night en hele goede, turbulentlozen vlucht morgen. USA here you come :-)
  5. Jolanda:
    Een fijne reis saampjes. Op naar het prachtige Amerika.
  6. Betty greupink:
    3 maart 2018
    Leuk hoor, of je een beetje mee reist.
  7. Ellie de Ree:
    4 maart 2018
    Leuke foto met je pa ! Heel veel plezier de komende tijd ,en GENIETEN ! !