Albuqerque en naar Monument Valley.

14 maart 2018 - Monument Valley Navajo Tribal Park, Verenigde Staten

Ya ' at' eeh !

In Albuquerque hebben we eigenlijk maar 1 nacht gestaan en van deze stad helaas niks gezien. We hoorden later van een ander nederlands stel dat dit juist een leuke stad is. Wij waren er voor de doorreis naar Monument Valley waar we op dit moment staan. We blijven hier een extra dag staan. Dit stond al zo gepland en het is hier heerlijk. Gisteren hebben we in het restaurantje hier gegeten. We hebben een erg mooi uitzicht hier op de camping. We staan precies met de neus van de camper richting Monument Valley. Vanmiddag hebben we een tour geboekt en krijgen we de uitleg en geschiedenis van deze omgeving van een Native( Navajo Indianen) want we staan eigenlijk midden in Indianenland( Navajo Nation)  Tot vanmiddag genieten we nog even lekker van de rust. Even niet rijden, lekker uitslapen en rustig ontbijten douchen en relaxen.De tour duurt 3,5 uur. Morgen vertrekken we naar Page. Hier blijven we 2 dagen op Campground Wahweap. Dit ligt naast Lake Powell. Hier zijn nog een paar leuke dingen te bekijken.

Hierover meer in de volgende update.

bye bye

1. Arjan:
    14 maart 2018
    Prachtige omgeving zo te zien
  2. Erika:
    14 maart 2018
    Het is daar super mooi. Zijn wij ook geweest. Geniet ervan.
  3. Jolanda:
    14 maart 2018
    Ow die tour lijkt me gaaf. Ben benieuwd naar de foto's. Heel veel plezier.